Редит је управо остварио профит по први пут у својој историји дугој 20 година, а има и рекордних 97,2 милиона активних корисника дневно, што је 47 одсто у односу на 2023.
Неколико пута током квартала цифра је премашила 100 милиона, а извршни директор и суоснивач Стив Хафман рекао је у писму акционарима да је била “дугогодишња прекретница” за сајт.
У значајном преокрету, Редит је пријавио профит од 29,9 милиона долара, што је огромно побољшање у односу на губитак од 575 милиона који је претрпио раније ове године у првом кварталу.
Главни разлог за овај добар учинак је приход од реклама (315,1 милиона долара), што је за 56 одсто више у односу на претходну годину, и “друге приходе”, што укључује уговоре склопљене са компанијом Гугл да би се омогућило коришћење Редит садржаја за обуку њихових АИ модела.
"Био је ово још један снажан квартал за Редит и наше заједнице јер смо постигли важне прекретнице, укључујући нове нивое корисничког саобраћаја, раст прихода и профитабилност“, рекао је Хафман у уторак.
Извршни директор је рекао да је до сада ове године Редит био шеста гуглована ријеч у САД, јер се људи све више окрећу платформи за одговоре, савјете и заједнице, пише Б92.