Ал Капоне је био један од најмоћнијих и најозлоглашенијих криминалаца у Америци током 1920-их и 1930-их година
Он је контролисао кријумчарење и продају алкохола током прохибиције, коцкање, проституцију и друге илегалне послове у Чикагу и другим градовима.
Био је, такође, познат по својој бруталности и насиљу, посебно по масакру на Дан заљубљених 1929. године, када је наредио убиство седам чланова супарничке банде.
Међутим, мало је познато да је Алфонс Капоне имао и неке позитивне утицаје на друштво, макар нехотице.
Током депресије, Ал је развио репутацију Робина Худа у Чикагу. Капоне је отворио прву народну кухињу, нудећи три оброка дневно сиромашним појединцима и њиховим породицама. Народне кухиње су биле толико популарне, да их је све више отварао.
Али, Капоне је отишао даље од трошења новца. Један од начина да помогне људима је и увођење датума истека на паковањима млијека.
Наиме, рођак Ал Капонеа је био велики љубитељ млијека и пио га је свакодневно. Међутим, он је једном приликом попио покварено млијеко и добио тешко тровање храном. То је навело Ала да се запита како може да зна да ли је млијеко свјеже или не.
Он је тада дошао на идеју да се на паковањима млијека стави датум производње и рок трајања, како би потрошачи могли да буду сигурни у квалитет млијека, пише Политика.
Ал Капоне је имао довољно новца и утицаја да реализује своју идеју. Купио је или подмитио неколико мљекара у Чикагу и натјерао их да почну да означавају своје производе са датумом истека. Он је, такође, платио рекламну кампању која је промовисала његово млијеко као најбоље и најсигурније на тржишту.
Његова иницијатива је привукла пажњу јавности и медија, који су подржали његов приједлог. Ускоро су и друге мљекаре и произвођачи хране почели да користе датуме истека на својим паковањима, како би задовољили потражњу потрошача и избјегли конкуренцију.