Друштвена мрежа Инстаграм нуди одабраним креаторима садржаја у Сједињеним Америчким Државама до 20.000 долара да доведу људе на апликацију како би ојачала своју позицију у односу на конкурентски Тикток и Јутјуб.
У питању је Инстаграмов пилот пројекат "Препоруке" (Referrals) и није доступан свим креаторима, већ само онима са сједиштем у САД којима се компанија прва обрати.
Програм функционише тако што креаторима плаћа 100 долара за сваког новог корисника који се региструје преко њиховог дељеног линка или за сваких 1.000 посјета апликацији преко њиховог линка, са максималном исплатом од 20.000 долара, преноси Бизнис инсајдер.
Идеја је да се креатори наведу да промовишу Инстаграм на ривалским платформама попут Тиктока, Јутјуба, Дискорда и Сабстека.
"Дијелите свој Инстаграм профил, видео-записе, објаве, приче и канале ван Инстаграма", поручује апликација учесницима пројекта.
Најновији потез Инстаграма је део серије тестова и програма подстицаја осмишљених да задрже креаторе на платформи, посебно зато што ривали попут Тиктока настављају да привлаче таленте својим понудама.
Шеме препорука и бонуса брзо постају норма у индустрији, а Тикток је недавно покренуо сопствене награде за препоруке које укључују попусте за куповину и финансијске подстицаје за позивање пријатеља да се придруже апликацији.