Било да је ријеч о огласима који се могу прескочити, онима који не могу или некој трећој врсти, крајњи циљ је увијек исти: пронаћи још више простора за генерисање већег профита.
Сада, захваљујући напретку вјештачке интелигенције, Јутјуб је пронашао потпуно ново мјесто за убацивање реклама - тачно у оним тренуцима када се у видео-снимку дешава нешто посебно узбудљиво.
Ова идеја стоји иза "Peak Points", новог огласног производа који покреће Gугл Гемини. Овај систем користи АИ за препознавање емоционално најинтензивнијих момената у популарним Јутјуб снимцима, а затим управо ту пласира оглас.
Да, добро сте прочитали, баш када се приближавате кулминацији, оглас ће бити ту да прекине ваше уживање.
За оглашиваче, ово би могло звучати као маркетиншки сан. Међутим, за гледаоце, ово је вјероватно најгори могући тајминг. Јутјуб је чак демонстрирао пример гдје се оглас појављује одмах након што неко запроси другу особу на снимку.
Још увијек није познато да ли ће ови "Peak Point" огласи моћи да се прескоче или не - изгледа да ћемо то морати да сазнамо на тежи начин.
Наравно, уколико желите да избегнете све ово, увијек постоји Јутјуб Премиум, "ултимативно рјешење" за проблем са огласима који је сам Јутјуб и направио. На крају крајева, ово је још једна "win-win" ситуација - али за Јутјуб, не за кориснике.