Редит планира да се још више фокусира на претрагу у наредним мјесецима.
Компанија већ ради на плану да интегрише своју претрагу засновану на ЛЛМ (великим језичким моделима) у главну функцију претраге, али извршни директор, Стив Хафман, каже да жели да корисници почну да посматрају сајт као прави претраживач.
Током најновијег извјештаја о заради, Хафман је рекао да је претрага један од главних приоритета за ''Редит''.
''Усмјеравамо наше ресурсе на области које ће донијети резултате у вези са нашим најбитнијим потребама – унапређење основног производа, позиционирање Реддита као главног претраживача и ширење на међународном нивоу''.
Идеја да ''Редит'' постане претраживач није толико нереална. Многи корисници већ рутински додају "Редит" у своје Гугл претраге како би пронашли релевантне дискусије са сајта.
Компанија покушава да искористи ову навику преко свог производа за претрагу, заснованог на вјештачкој интелигенцији, под називом Реддит Ансwерс.
Иако је ова функција и даље у бета фази тестирања, компанија планира да је у будућности уврсти у подразумевано поље за претрагу.
''Наш тренутни фокус је да ујединимо Редит претрагу – традиционалну претрагу која је веома коришћена – и нови производ ''Редит Одговори''... у јединствено искуство претраге, које ћемо истаћи у апликацији'', рекао је Хафман.
Хафманове изјаве долазе у тренутку када вјештачка интелигенција све више преузима фокус од класичних претраживача.
Чини се да чак ни Реддит, који има вишемилионски уговор о лиценци података са Гоогле-ом, није имун на те трендове, преноси Б92.