Неке фотографије су снимљене из даљине, али други кадрови су снимљени директно одоздо, док је авион у лету. И, под условом да су аутентични, довољно су јасни: Кина је свијету приказала још један стелт авион без репа.
Слике потврђују задњи дио са два сегмента, са правим централним дијелом који се оштро савија ка споља прије него што се продужи до врхова крила. Овај облик плана одговара геометрији виђеној у студијама дизајна Ј-36 и вјероватно је намијењен побољшању перформанси узгона и отпора у трансоничном режиму лета.
Два усисника указују на авион са два мотора. Уска сонда на носу је класичан комплет за пробне летове. Изнад ње би могла бити кабина, иако то из фотографија није могуће са сигурношћу закључити.
У сваком случају, тренутно се чини да је највјероватнија теорија о опционо пилотираном или беспилотном авиону.
За сада, фотографије не приказују довољно јасно дијелове за избацивање издувних гасова. Тренутно није потпуно јасно ни колика је стварна величина овог авиона, док не буду прикупљени додатни детаљи.
Иако САД имају свој демонстратор стелт авиона без репа, НГАД, он још није фотографисан, док Кина већ представља трећу летјелицу у ваздуху за мање од годину дана.
Модерни ловци минимизирају радарске одразе одбацивањем вертикалних репова, чиме се уклањају два највећа радарска рефлектора на авиону. Размјена је стабилност и ауторитет контроле, посебно при великим угловима напада и током операција са бочним вјетром. Рјешавање тог проблема захтијева сензоре од носа до репа и векторско усмеравање потиска.
Како пише "The Aviationist", јасно је да Пекинг спроводи паралелни програм развоја више најсавременијих летјелица, чиме се скраћује циклус развоја. Без обзира да ли је крајњи производ ловац шесте генерације са посадом, породица беспилотних "лојалних пилота" слична америчком концепту CCA или обоје, порука је иста: Кина ради пуном паром!