Najčešće pritužbe zbog loše komunikcije

Trgovci neupućeni u prava kupaca

  • 21.11.2018. 10:46

Najveći nesporazumi na relaciji trgovac-kupac dešavaju se zato što ni jedni niti drugi ne poznaju dovoljno prava potrošača, rekao je Srni predsjednik Udruženja za zaštitu potrošača "Zvono" u Bijeljini Jovo Vasilić.

Vasilić je ocijenio da su dosadašnja iskustva pokazala su prodavci prilično neupućeni u prava kupaca i naveo da su najčešće pritužbe potrošača zbog loše komunikcije sa trgovcima. 

Najveći broj žalbi dolazi na tehničku robu i obuću. 

Vasilić je rekao da je u završnoj fazi projekat pod nazivom "Jačanje svijesti trgovaca o pravima potrošača" koji Udruženje za zaštitu potrošača "Zvono" realizuje u saradnji sa Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske radi obuke trgovaca o pravima potrošača. 

Udruženje "Zvono" će u narednom periodu u svim tržnim centrima u regiji održati radionice sa trgovcima i podijeliti im brošure koje sažeto prikazuju prava potrošača.

Тагови:
  • 14:00 Филм (Р)

    '' Филм (Р)

  • 15:30 Преко Атлантика (Р)

    Преко Атлантика (Р)

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 16:40 Кето кухињица

    Здрави, брзи и занимљиви рецепти чекају на вас.

  • 17:00 Одметница (Р) (12+)

    Одметница (Р) (12+)

  • 17:50 Емисија: Ко те шиша (Р) (12+)

    '''Емисија: Ко те шиша (Р) (12+)