Predrag Gluhaković

Domaći proizvod Srpske ima evropski kvalitet

  • 12.09.2018. 13:51

Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Predrag Gluhaković izjavio je na konferenciji o brendiranju u Bijeljini da mnogo domaćih proizvoda iz Srpske ima evropski kvalitet i da to nepresušno bogatstvo treba učiniti vidljivim u svijetu trgovine.

On je pozvao građane Srpske da što više kupuju domaće proizvode, ističući da to stvara brojne benefite za proizvođače i sigurnost za potrošače da koriste kvalitetne proizvode. 

Otvarajući konferenciju "Brendiranje domaćih proizvoda - naše je bolje" koja se održava u Etno-selu "Stanišići", Gluhaković je najavio da će resorno ministarstvo, u saradnji sa udruženjima potrošača i trgovcima, intenzivirati promociju domaćih proizvoda u Srpskoj. 

"Još više pažnje posvetićemo edukaciji i podizanju svijesti potrošača o kvalitetu domaće proizvodnje, uz nastavak podrške proizvođačima koji imaju kvalitet za evropsko tržište da budu prepoznatljivi, da izgrade brend", rekao je Gluhaković. 

Na konferenciji u Bijeljini promovisan je novi broj časopisa Ministarstva trgovine i turizma "Najbolje iz Srpske", kao i novi spot za kampanju "Naše je bolje". 

Potpredsjednik Privredne komore Republike Srpske Mihajlo Vidić istakao je da višegodišnja kampanja i promocija domaće proizvodnje doprinosi njihovom boljem plasmanu i prisustvu u velikim trgovačkim centrima. 

"Nastojimo da podstaknemo i promovišemo domaće proizvođače da se bore za kvalitet, kao i prepoznatljivost na tržištu i time osvajaju tržište i budu konkurentniji u odnosu na robu iz uvoza", naveo je Vidić. 

Direktor bijeljinske firme "Spektar drink" Đorđe Slavinjak rekao je novinarima da je brendiranje njihovih prerađevina od voća i povrća trajan proces i pohvalio napore Vlade Republike Srpske i konkretnu podršku koju pruža domaćoj proizvodnji. 

"Konzumiranje proizvoda je gest patriotizma i pitanje opstanka ovog društva, zbog toga ne treba da bude rezerve", poručio je Slavinjak domaćim potrošačima i istakao da domaći standardi nisu nimalo niži od standarda EU. 

Andrea Lizdek iz banjalučke kompanije "Krajina klas" pohvalila je višegodišnju kampanju "Naše je bolje" i ocijenila da domaće tržište prepoznaje kvalitet koji razvijaju i nude proizvođači u Srpskoj, navodeći da je originalan proizvod ove kompanije "Šumsko voće" jedan od najprodavanijih kolača u BiH. 

Bojana Ilić sa izložbenog štanda bijeljinske prehrambene industrije "Sava Samberija" rekla je novinarima da se njihovi prirodni i zdravi proizvodi prave od domaće sirovine i da su, zahvaljujući kvalitetu, prisutni na tržištu širom svijeta. 

  • 23:20 Муззик топ 20

    Музичари без "повратне спреге" (феедбацка) остају дезорјентисани и демотивисани, зато се показала потреба за емисијом као што је Муззик топ 20, која се садржајно наслања на легендарне емисије као што је био Хит месеца осамдесетих година прошлох века, кроз које су стасавали млади редитељи и други визуелни уметници док су често још као студенти режирали своје прве радове.

  • 00:30 Ноћни програм

    Ноћни програм