Електрични Кадилак

Ово је један од најдужих аутомобила на свијету

  • Извор: Б92
  • 07.03.2025. 09:04

Електрични Кадилак сада је још већи. Баш као што бензински Кадилак Ескаладе већ годинама има продужену ЕСВ верзију, сада је добија и његов електрични пандан.

Међутим, за разлику од ЕСВ-а, који има дуже међуосовинско растојање, Ескаладе ИкуЛ задржава истих 3.460 мм између осовина, али је каросерија дужа за 107 мм.

Овај луксузни електрични џин сада има укупно 5.804 мм, што га чини једним од најдужих серијских аутомобила икада произведених.

Премашује Кадилак Ескаладе ЕСВ за 38 мм и дужи је од модела као што су Џип Гранд Вагонер Л, Шевролет Субурбан и Линколн Навигатор Л.

Међу ријетким серијским аутомобилима који су дужи (не рачунајући пикап камионете) су Ролс Ројс Фантом ЕВБ, Бентли Мулсан ЕВБ, Мерцедес С-Класа Пуллман и некадашњи Мајбах 62.

Више простора и луксуза

Продужена верзија доноси више од 100 додатних милиметара простора за ноге у трећем реду, као и још 25 мм простора за главу.

Запремина пртљажника сада износи 685 литара, што је 14 литара више него раније.

Преклапањем трећег реда добија се чак 2.135 литара, док се преклапањем другог реда простор повећава на невјероватних 3.545 литара корисног простора за ствари.

С обзиром да је у питању електрични модел, ина и предњи пртљажник, који у овом случају остаје непромијењен, са капацитетом од 345 литара.

Све у вези са овим СУВ-ом је велико:

- 24-инчни точкови са 35-инчним гумама

- Огромна батерија од 205 кВх

- 750 КС и 1064 Нм обртног момента

- 0-100 км/х за 4,7 секунди

Перформансе и домет

Иако Кадилак није открио тачну тежину, очекује се да ће бити око 4.080 кг, слично електричном ГМЦ Хамеру.

Капацитет вуче је 3.400 кг, а домет остаје исти као код краће електричне верзије – 740 км, а само 10 минута пуњења на ДЦ пуњачу обезбјеђује 186 км.

Редизајн и унутрашњост

Ескаладе ИкуЛ није само продужен – задњи дио је сада усправнији, а Ц-стубови су редизајнирани.

Веће бочно стакло побољшава видљивост у односу на стандардни Ику, код кога је масивни панел дјелимично блокирао поглед при вожњи уназад, преноси б92.

Унутра, луксуз остаје на врхунском нивоу:

- 55-инчни закривљени екран на командној табли

- Опциони пакет, са два 12,6-инчна екрана за путнике у другом реду седишта

- Невјероватна 42 звучника у кабини (стандардни модел има 21 звучник)

Цијена и доступност

Цијена се креће од 132.695 долара, што је 2.705 долара више од стандардног Ику модела.

Производња почиње средином 2025. године, а овај луксузни електрични џин биће доступан у САД, Канади и одабраним свјетским тржиштима.


Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 22:00 Серија: Новине (12+)

    ' ‘Серија говори о турбулентној транзицијској свакодневици домаћег дневника "Новине".

  • 01:30 Ноћни програм

    Ноћни програм