Еlektrični Kadilak sada je još veći. Baš kao što benzinski Kadilak Еskalade već godinama ima produženu ЕSV verziju, sada je dobija i njegov električni pandan.
Međutim, za razliku od ЕSV-a, koji ima duže međuosovinsko rastojanje, Еskalade IkuL zadržava istih 3.460 mm između osovina, ali je karoserija duža za 107 mm.
Ovaj luksuzni električni džin sada ima ukupno 5.804 mm, što ga čini jednim od najdužih serijskih automobila ikada proizvedenih.
Premašuje Kadilak Еskalade ЕSV za 38 mm i duži je od modela kao što su Džip Grand Vagoner L, Ševrolet Suburban i Linkoln Navigator L.
Među rijetkim serijskim automobilima koji su duži (ne računajući pikap kamionete) su Rols Rojs Fantom ЕVB, Bentli Mulsan ЕVB, Mercedes S-Klasa Pullman i nekadašnji Majbah 62.
Više prostora i luksuza
Produžena verzija donosi više od 100 dodatnih milimetara prostora za noge u trećem redu, kao i još 25 mm prostora za glavu.
Zapremina prtljažnika sada iznosi 685 litara, što je 14 litara više nego ranije.
Preklapanjem trećeg reda dobija se čak 2.135 litara, dok se preklapanjem drugog reda prostor povećava na nevjerovatnih 3.545 litara korisnog prostora za stvari.
S obzirom da je u pitanju električni model, ina i prednji prtljažnik, koji u ovom slučaju ostaje nepromijenjen, sa kapacitetom od 345 litara.
Sve u vezi sa ovim SUV-om je veliko:
- 24-inčni točkovi sa 35-inčnim gumama
- Ogromna baterija od 205 kVh
- 750 KS i 1064 Nm obrtnog momenta
- 0-100 km/h za 4,7 sekundi
Performanse i domet
Iako Kadilak nije otkrio tačnu težinu, očekuje se da će biti oko 4.080 kg, slično električnom GMC Hameru.
Kapacitet vuče je 3.400 kg, a domet ostaje isti kao kod kraće električne verzije – 740 km, a samo 10 minuta punjenja na DC punjaču obezbjeđuje 186 km.
Redizajn i unutrašnjost
Еskalade IkuL nije samo produžen – zadnji dio je sada uspravniji, a C-stubovi su redizajnirani.
Veće bočno staklo poboljšava vidljivost u odnosu na standardni Iku, kod koga je masivni panel djelimično blokirao pogled pri vožnji unazad, prenosi b92.
Unutra, luksuz ostaje na vrhunskom nivou:
- 55-inčni zakrivljeni ekran na komandnoj tabli
- Opcioni paket, sa dva 12,6-inčna ekrana za putnike u drugom redu sedišta
- Nevjerovatna 42 zvučnika u kabini (standardni model ima 21 zvučnik)
Cijena i dostupnost
Cijena se kreće od 132.695 dolara, što je 2.705 dolara više od standardnog Iku modela.
Proizvodnja počinje sredinom 2025. godine, a ovaj luksuzni električni džin biće dostupan u SAD, Kanadi i odabranim svjetskim tržištima.