У време кад се често представљају нови електрични аутомобили, а СУС мотори се прилагођавају новим прописима, нови бензински мотор је велика вијест.
Мерцедес-Бенз је открио детаље о новом бензинском мотору, кодно названом М 252. Дакле, представљен је мотор који ће у мањим аутомобилима бити на почетку понуде.
М 252 је 1,5-литарски четвороцилиндрични мотор са 48-волтном благом хибридном технологијом. Ото мотор, чији се процес сагоријевања темељи на Милеровом циклусу, биће доступан са 136 КС, 163 КС и 190 КС.
Уз то, помоћ електромотора осигурава 27 КС и 85 Нм обртног момента. Пренос снаге је преко новог осмостепеног мјењача, а осим предњег погона нудиће га се и с возилима са погоном на све точкове.
Четвороцилиндраш који је попречно уграђен сприједа требало би да заузима мало простора. Снага коју генерише електрични мотор складишти се у литијумској батерији од 48 волти, са капацитетом до 1,3 kWh, смјештеној испод возачевог сједишта.
Електрични мотор подржава бензински мотор у нижем подручју обртаја. У градском саобраћају требало би да омогући електричну вожњу до брзине од 100 km/h, а рекуперација се одвија у интеракцији са свих осам нивоа преноса.
Осим тога, електромотор служи као погон за старт-стоп функцију, која би требало да ради готово непримјетно за путнике. Захваљујући новој изолацији, М 252 би требало да буде врло тих.
Као даље техничке функције, Мерцедес помиње алуминијумско кућиште коленастог вратила са технологијом Нанослајд и главу цилиндра са полуинтегрисаним разводником, као и турбопуњач са варијабилном турбином.
Први модел са мотором М 252, произведеним у Кини, биће нови ЦЛА, који ће бити лансиран у лето 2025, али с електричним погоном. Неколико месеци касније, вероватно почетком 2026. године, купцима ће се као алтернатива понудити и овај бензински мотор усклађен с нормом Еуро 7.