Да би постигли ултимативни циљ, скраћење времена пуњења, произвођачи батерија планирају да користе пуњаче с излазном снагом већом од 500 кW.
Међутим, истраживања су показала да пуњачи преко 120 кW могу да скрате вијек трајања батерије за чак 40 посто у поређењу с пуњачима ниже снаге.
У таквој ситуацији, власници електричних возила морају да бирају између брзог настављања путовања и скраћивања трајности батерије или дужег пуњења и повећања трајности батерије.
Новије батерије имају побољшане карактеристике за спречавање деградације батерије, али боље политике гаранције би такође могле помоћи у заштити потрошача. Међутим, такви приступи такође долазе са својим ограничењима.
Произвођачи гаранције повезују са строгим условима као што су власништво возила (један власник), правовремене услуге одржавања и забрана комерцијалне употребе возила. У таквом сценарију, таксији за превоз путника којима је потребно ултрабрзо пуњење остају без гаранцијске заштите, наводи Ревија ХАК.
Проблем није ограничен само на возаче који намјеравају да користе возило искључиво у комерцијалне сврхе. Власници приватних аутомобила могли би да се суоче са сличним проблемима или погрешно схвате услове гаранције и шта је све покривено.
Произвођачи могу увести новије пуњаче и карактеристике пуњења који смањују деградацију батерије. Чак и власници могу бити опрезни и окренути се брзим пуњачима само када је то хитно потребно, а не за рутинске циклусе пуњења, предлажу стручњаци, преноси Аутоблог.