Ниске температуре успоравају хемијске реакције унутар акумулатора, што доводи до смањених перформанси.
Поред тога, хладан мотор и гушће моторно уље захтјевају додатну енергију за покретање.
Савјет за уштеду енергије приликом паљења аутомобила је да искључите што више електричних потрошача прије паљења мотора, пише Ревијахак.
Системи попут пумпе за гориво, иnjектора и управљања мотором троше око 400 W, док вентилација и клима-уређај могу потрошити до 500 W.
Свјетла, гријање задњег стакла, радио и други уређаји могу достићи потрошњу од 1.000 W.
Када су сви ови уређаји укључени, алтернатор може досегнути свој максимум, због чега неће моћи да пуни акумулатор – што га додатно празни.
Прије гашења мотора накратко искључите већину електричних потрошача како би се акумулатор напунио за сљедеће покретање.
Велика потрошња електричне енергије утиче и на потрошњу горива, 100 вати – 0,1 литар горива.
Да бисте спријечили губитак енергије и неравномјерно пуњење и пражњење акумулатора, провјерите прикључке и полове, који се, ако су оксидовани, могу лагано очистити брусним папиром, а затим крпом од меке тканине. Можете их премазати вазелином.