Француска организација АДМД, која се залаже за еутаназију, подијелила је на друштвеним мрежама плакат који рекреира ужасну сцену у паришком тунелу из 1997. године гдје је погинула принцеза Дајана.
"Дајана није изабрала своју смрт. 2024. године ми бисмо требали имати могућност избора", опис је испод рекламе која је згрозила јавност.
Ово је одмах изазвало широку осуду, а пријатељи покојне принцезе и политичари рекламу су описали као „подлу, одвратну и гњусну“.
Принцезина блиска пријатељица, осудила је кампању, рекавши да је окрутна, бешћутна и опортунистичка.
"Дајана је била искориштавана током свог живота, а сада се, из ниских мотива, искориштава њена смрт", изјавила је, преноси Дејли Мејл.
Кенсингтонска палата изразила је бијес и згроженост што је у објављеној реклами кориштена њена трагична саобраћајна несрећа, преноси Индекс.хр.