Популарна верзија „зеро” без калорија, сада, према новој рецептури, садржи екстракт стевије, заслађивач биљног поријекла који се дуго рекламира као природна алтернатива шећеру.
Како пише „Дејли мејл”, ова промјена је уведена када је списак састојака за производе намијењене америчком тржишту ажуриран новим додатком. Овај заслађивач, добијен из биљке стевија, често се истиче као природна замјена за шећер. Како се наводи, промјена је први пут уочена на америчком тржишту крајем 2024. године на етикетама нових паковања.
Реаговања потрошача на друштвеним мрежама и форумима су подијељена, а дио купаца изразио је незадовољство због промјене укуса. Напомиње се и да је ова компанија у прошлости већ неколико пута мијењала рецептуру својих производа. Ова дијетална варијанта посљедњу измјену имала је 2021, што је имало добар пријем код потрошача. Међутим, истиче се и да компанија памти далеко мање успјешну промјену из 1985. године. Тада је компанија лансирала потпуно нову формулу свог главног пића, брендирајући га као „New Coke”. Овај потез изазвао је масовну негативну реакцију потрошача, а медији подсјећају да су људи почели да праве залихе оригиналне верзије.
"Компанија је примала и 1.500 позива дневно на својим потрошачким линијама, у поређењу с 400 прије промјене укуса“, наводи се на блогу компаније о том догађају.
Притисак јавности био је толико интензиван да је само послије три мјесеца нова варијанта повучена и враћена оригинална формула под називом „Кока-Кола класик”.