Шеф компаније Келогса претрпио је критике због свог коментара да сиромашни људи треба да једу корнфлекс и цереалије за вечеру како би уштедјели новац. Извршни директор Гери Пилник дао је коментар док је описивао настојања компаније да привуче купце са нижим примањима, преноси Скај Њуз.
Ова изјава се десила током маркетиншке кампање и промоције реклама са слоганом: "Дајте пилетини слободно вече".
"Потрошачи су под великим финансијским притиском. Из овог разлога ми рекламирамо цереалије за вечеру. Ако размислите о цијени цереалија за једну породицу у односу на нешто друго што могу да једу, цереалије су много приступачније“, рекао је Пилник рекао за Си-Ен-Би-Си.
Он је даље додао: "Генерално гледано, категорија цереалија је мјесто до којег би многи људи могли доћи, јер је цијена чиније цереалија са млијеком и воћем мања од једног долара. Дакле, можете замислити зашто потрошачи који су под финансијским притиском могу увидјети да је ово добро мјесто за њих.“
На питање да ли оваква порука може бити погрешно примљена, господин Пилник је одговорио компанија не мисли тако.
"Испоставило се да је више од 25 одсто потрошње цереалија ван доручка заправо вечера. Цереалије и корнфлекс за вечеру су нешто што је сада вјероватно више у тренду, а очекивали бисмо да ће се тако и наставити јер су ови потрошачи под финансијским притиском“, додао је Пилник.
Ова маркетиншка кампања иде у тренутку када је инфлација и даље висока у многим западним земљама, посебно када је у питању трговина намирницама, упркос смањењу стопе посљедњих мјесеци.
Мјера инфлације индексом потрошачких цијена (ЦПИ) прошлог је мјесеца износила четири одсто у Уједињеном Краљевству и 3,1 одсто у САД.
Интервју с господином Пилником је наишао на буру негативних коментара послије емитовања. Неки критичари чак и позивају на бојкот робне марке Келог.
Међу онима који су осудили изјаву био је и сенатор Демократске странке Питер Велч, који је рекао:
"Радник у Келогу који зарађује 20 долара на сат морао би да ради 96 година да би се изједначио са годишњом зарадом господина Пилника од четири милиона долара годишње.“
Неки од кометара су јасно изразили револт због коментара господина Пилкина и маркетиншке кампање за коју мисле да је усмјерена на радничку класу.
"Људи не треба да једу цереалије и корнфлекс за вечеру већ корпорације треба да престану да их поткрадају“, био је један од кометара.