Хрватска

Банка упозорила клијенте: Не насједајте!

  • 30.11.2024. 21:56

"Упозоравамо на лажне СМС поруке с циљем финансијских превара", гласи упозорење које је Загребачка банка данас доставила својим клијентима, а објављено је и на њиховим страницама.

Јављају како се преваранти лажно представљају као Загребачка банка и наводе примаоце да отворе линк према лажној веб страници банке те ажурирају податке о токену уносом личних података, укључујући оне које генерише токен.

"Молимо да не поступате по упутствима. Банка никада неће тражити да на њеној страници учитате QR код за пресељење м-забе на нови уређај или да м-забом скенирате QR кодове којима ћете наводно потврдити свој идентитет, трансакцију и слично", наводе из Загребачке банке.

Подсјећају да банка путем ниједног канала комуникације од клијената никад неће тражити пуни број кредитне/дебитне картице и ПИН-ове, потврде и број токена те саме кодове које токен генерише (ОТП, МАЦ) или активационе кључеве за приступ онлајн банкарству (м-заби и е-заби).

Наглашавају и како је изузетно важно бити опрезан и не дијелити никакве информације уколико примите СМС поруку или неки од других сумњивих захтјева за ажурирање личних података. Банка позива клијенте да се у случају сумње на вјеродостојност порука, мејлова или позива обрате на број телефона 01/3773 333 или путем мејла на zaba@unicreditgroup.zaba.hr, преноси Вечерњи лист.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: