Потешкоће

Коначна одлука: Позната модна кућа затвара трговине

  • Извор: Феникс магазин
  • 30.05.2025. 17:38

Модна кућа Gerry Weber, која се већ годинама налази у финанцијским потешкоћама, донијела је коначну одлуку: затвара све своје малопродајне објекте, док шпанска модна компанија Victrix преузима бренд.

Крај ере малопродајних објеката

Према најавама фирме из Халеа у Западној Њемачкој, Victrix ће преузети бренд Gerry Weber, али ће свих 40 преосталих трговина и оутлета у Њемачкој и иностранству бити затворени у наредним мјесецима. Умјесто властитих продајних мјеста, нова власница планира дистрибуирати Gerry Weber колекције кроз партнерствене малопродајне ланце који нуде више марки.

Трећа стечајна пријава у неколико година

Gerry Weber је већ био у стечају 2019. и 2023. године, а у марту 2024. поднио је трећу стечајну пријаву, уз наде да ће се пословање наставити с око 230 запослених у Њемачкој. Међутим, реструктурисање није успјело, па је одлука пала на продају бренда.

Ево зашто никада не бисте требали бацати кору од лубенице

Ево зашто никада не бисте требали бацати кору од лубенице

Током прошле стечајне процедуре, затворено је 122 од 171 трговине, а отпуштено је око 450 радника. Фрима, основана 1973. под именом Hatex KG, данас послује у 60 земаља и запошљава око 1.000 људи широм свијета.

Шпанци циљају на источноевропско тржиште

Victrix, породична модна кућа из Матароа код Барселоне, позната по марки Punt Roma, преузима бренд Gerry Weber како би ојачала своју позицију у сегменту премиум средње класе, посебно у Средњој и Источној Европи, гдје је Gerry Weber и даље популаран.

Гдје ће се у Бањалуци ове године продавати лубенице

Гдје ће се у Бањалуци ове године продавати лубенице

“Gerry Weber савршено се уклапа у нашу главну марку Punt Roma. Производња ће се интегрисати у наше постојеће структуре како бисмо осигурали несметан прелаз за трговце и купце“, навели су из Victrix.

Тешка ситуација у њемачкој модној индустрији

Gerry Weber није једини који се бори с финансијским проблемима. Недавно су стечај пријавиле и познате марке попут Galeria Kaufhof, Esprita и SINNa. Уз слабу потрошњу због економске несигурности, модне компаније суочавају се с растућим трошковима енергије, најамнина и плата, што посебно погађа физичке трговине које су већ претрпјеле губитке током пандемије.

Шминка за сваки дан: Уз неколико трикова постигните савршен изглед

Шминка за сваки дан: Уз неколико трикова постигните савршен изглед

Овим крајем Gerry Weber као малопродајног ланца, нестаје и дио њемачке модне историје - бренд који је некада био познат по спонзорисању тениског турнира у Халеу, сада ће живјети само кроз колекције у другим трговинама.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: