Гужве, километарске колоне, нервозни возачи и честе саобраћајне незгоде, тако изгледа дан у Бањалуци.
Бањалучани, али и гости, кивни на градску администрацију и њихове такозване "Саобраћајне револуције" које су само додатно закомпликовале и успориле саобраћа.
- По мени је превише бетона и мало је компликовано, ја сам направио грешку и нисам се знао снаћи. Несношљиво је заиста. Мислим да је ова градска власт направила велике проблеме у саобраћају и мислим да ће бити све горе и горе јер ово стање саобраћаја у граду није нормално - истичу Бањалучани.
Саобраћајни колапс на улицама највећег града Српске резултат је неодговорног понашања градских власти сматрају стручњаци.
Радови који се одвијају паралелно и то на главним саобраћајницама стварају саобраћајне чепове.
- То је као да петочлану породицу ставите у једнособан стан. Свакако да без стварања нових веза, без нових саобраћајница, не можемо очекивати додатно растерећење саобраћаја. Оно што додатно доприноси настанку гужви, свакако су радови на неколико кључних локација у Бањалуци који се симултано одвијају и гдје су улице су раскопане - каже Никола Ћопић, инжењер за безбједност саобраћаја.
Бројка саобраћајки расте, а припадници МУП-а Српске стално су на терену. Кажу када су велике гужве, возачи често поред стрпљења изгубе и концентрацију.
- На сву срећу, повећање саобраћајних незгода се односи само на материјалну штету, док имамо у односу на прошлу годину смањење са погинулим лицима - истиче Тихомир Тадић, инспектор за безбједност саобраћаја Бањалука.
Једино се градоначелник Бањалуке не потреса нешто превише. Гужве су каже природне, дешавају се свуда и оправдава се радовима којима се крај, очигледно, не назире.
- Раде се радови, један, други, трећи кружни ток, раде се мостови, кад се ради природно је да се то и осјети - поручује Драшко Станивуковић.
А Бањалучани се питају како некоме може пасти на памет да у исто вријеме изводи радове на Источном и Западном транзиту и то у септембру када је возила на улицама највише.