Реаговање на писање појединих портала

Предсједник Народне скупштине није надлежан за реконструкцију просторија и тоалета у згради парламента

  • Извор: АТВ
  • 21.08.2024. 15:17

Предсједник Народне скупштине Републике Српске није надлежан за послове одржавања и реконструкције просторија, канцеларија, сала и тоалета у згради Народне скупштине Републике Српске.

Ово је саопштено из Народне скупштине након што су поједини портали објавили текстове о плану реконструкције тоалета у згради Народне скупштине Републике Српске и навода о надлежностима предсједника Народне скупштине Републике Српске Ненада Стевандића у вези са овим пословима, који су, како кажу из Народне скупштине, нетачни.

Из наведене институције наглашавају да су ови послови у искључивој надлежности стручне Службе Народне скупштине Републике Српске. 

„Надлежности предсједника Народне скупштине Републике Српске, који представља највишу законодавну институцију Републике Српске, су таксативно прописане чланом 23 Пословника Народне скупштине Републике Српске и из наведених надлежности јасно произилази да одржавање и обнова просторија у згради парламента није у његовој надлежности“, кажу у Народној скупштини Републике Српске.

Ковачевић: Народна скупштина Српске једина релевантна за избор српских делегата

Ковачевић: Народна скупштина Српске једина релевантна за избор српских делегата

Имајући у виду чињеницу да тоалети у згради Народне скупштине Републике Српске већ годинама нису обнављани, јавни тендер за реконструкцију мушког и женског тоалета расписан је ради неопходне замјене застарјелих водоинсталација и санитарија и побољшања општих услова у њима потребних за рад народних посланика и запослених у Служби Народне скупштине, с обзиром на то да је ријеч о највишем законодавном и представничком дому Републике Српске у којем, посебно у вријеме пленарних скупштинских засједања, бораве највиши званичници Републике Српске, представници Владе Републике Српске и других републичких институција, установа и организација, као и представници дипломатског кора и бројне делегације.

„Када је ријеч о медијским наводима да се у јавном тендеру не захтијева гаранција за озбиљност понуде и извршење уговора, подсјећамо да је чланом 61 Закона о јавним набавкама („Службени гласник Босне и Херцеговине“ 39/14 и 59/22) јасно дефинисано да се гаранција за озбиљност понуде не може захтијевати уколико је вриједност набавке мања од 100.000 КМ“, појашњавају из Народне скупштине.

Напомињу да је Народна скупштина Републике Српске расписала јавни тендер за реконструкцију мушког и женског тоалета, а процијењена укупна вриједност уговора износи 49.000 КМ без ПДВ-а. 

"Неприхватљив степен несигурности који имају представници Српске у Сарајеву"

Такође, Административна комисија Народне скупштине Републике Српске која, између осталог, у складу са Пословником Народне скупштине, усваја годишњи план јавних набавки робе, вршења услуга и извођења радова у Народној скупштини,  дала је сагласност на поступак реконструкције тоалета у згради парламента.

„Дакле, из свега наведеног потпуно је јасно да у овом поступку Служба Народне скупштине Републике Српске није прекршила ниједан члан Закона о јавним набавкама“, закључују у саопштењу.

Обавјештење о набавци Народна скупштина Републике Српске објавила је 16. августа 2024. године на Порталу јавних набавки БиХ, а рок за пријем понуда за реконструкцију тоалета истиче 27. августа 2024. године у 11 часова.

Пратите нас и путем Вибера

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Револуција 1917 (Р)

    ''Револуција 1917 (Р)

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.