Prikazivan UV indeks zračenja

Prva digitalna awareness kampanja u Bosni i Hercegovini

  • Извор: ПР
  • 27.07.2022. 14:26

Renomirani suncare brend Carroten je u saradnji sa agencijom Led Media realizovao prvu awareness kampanju koja je u realnom vremenu informisala građane o UV zračenju tokom cijelog dana.

Uz pomoć novih tehničkih dostignuća na digitalnim city light-ovima prikazivane su aktuelne informacije u zavisnoti od doba dana.

Tokom kampanje prikazivan je UV indeks zračenja u realnom vremenu sa preporukom za odgovarajuće Carotten proizvode. Za kraj kampanje na city light-u koji posjeduje touch screen realizovan je interaktivni kviz. Tom prilikom građani su imali priliku da se zabave, saznaju informacije o proizvodima i dobiju poklon proizvode sa UV zaštitnim faktorom. 

Kampanja je prvenstveno doprinijela podizanju svijesti o štetnosti UV zračenja ali i savjetima o određenim proizvodima za efikasnu zaštitu i njegu kože. Ovo je samo jedna u nizu ovakvih kampanja koje se planiraju realizovati ovoga ljeta, a koje će u potpunosti promijeniti percepciju outdoor oglašavanja na BiH tržištu. 

Тагови:
  • 09:00 Серија: Крваво цвијеће (Р)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 10:00 Телетрговина

    Телетрговина

  • 10:15 Ловачки савети

    ТВ серијал "Ловачки савети" се бави саветима за ловце и оне који би то да постану.

  • 10:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 10:55 Серија: Истине и лажи (12+)

    ''Серија, која је доживљела велики регионални успјех, и даље је на самом врху гледаности, у вама ће сигурно измамити најискренија осећања, а препрекама, динамиком и напетим развојем судбина ликова, 'купиће вас' и постати ваша омиљена домаћа серија.

  • 11:40 Телетрговина

    Телетрговина