Ništa nije nemoguće

Prodao kravu i osnovao jednu od najpoznatijih kompanija na svijetu

  • Извор: Агенције
  • 18.03.2022. 13:24

Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup – ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.

Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da od svojih roditelja preuzme skromnu porodičnu farmu u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji.

Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter te se nikada nije pomirio da ostatak života provede radeći u polju.

Nakon što je više puta i bezuspješno pokušavao napustiti svoj dom, treći put se uspio osamostaliti 1935. i otputovati uz prodaju očeve krave, piše portal HAK revija.

Upravo to mu je pružilo priliku da se upusti u svoju avanturu, a svoju inspiraciju crpio je iz biografije predsjednika SAD-a Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je također bio skromnog porijekla.

Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.

Već 1947., s početnih 20 zaposlenika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hyundai Group, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od riječi hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.

Pristup stalnih inovacija i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.

Konačan poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. s osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.

Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 miliona vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.

Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i brodsku flotu (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila širom svijeta.

Uvijek svjestan svog porijekla Chung Ju-yung je prije smrti 2001. godine donirao 1001 kravu sjevernokorejskoj državi za borbu protiv gladi.

Osjećaj bratstva, koji ga je pratio tokom života, želio je prenijeti i na sam Hyundaijev logo, stilizirano H, koje u svom najnovijem dizajnu također sugerira rukovanje dvije osobe.

Тагови:
  • 12:45 Телетрговина

    Телетрговина

  • 13:00 Серија: Истине и лажи (12+)

    'Прича прати двије породице, Божић и Исидоровић, чији животи и судбине се преплићу, а цијелу причу надопуње палета инересантних ликова; сви пролазе кроз ситуације у којима се суочавају са љубављу, оном узвраћеном и неузвраћеном, са издајом, лажима, интригама и тајнама.

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 14:00 Кето Кухињица

    ''Кето Кухињица

  • 14:15 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    'Хумористична хрватска серија 'Ко те шиша' прати Жигмунда, власника старомодног фризерског салона 'Салон за господу' и Божицу, власницу модерног салона за даме 'Колет', који се налазе један прекопута, на једном загребачком тргу, а дијели их само кафаница 'При Таубеку'.

  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    ''Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.