Иако унутрашњост авиона изгледа прилично уредно, заправо постоје мјеста која такозвана жаришта бактерија. Неке од ових површина тешко је избјећи па је пожељно да обратите пажњу.
Путничка компанија Ски Вертиго подијелила је осам најпрљавијих мјеста у авионима. Ради се о неким уобичајеним мјестима у авиону као што су столови за послуживање, ручке или тоалет.
Једна од најпрљавијих површина нажалост је она коју ћете вјероватно дотакнути током лета, а то су столићи за послуживање. Ове површине имају различите намјене током летова, од конзумирања хране до одморишта за личне ствари и електронске уређаје.
Тоалети су такође на листи најпрљавијих дијелова авиона. То је зато што је ријеч о малом простору којег користи велики број путника. Брава на вратима, славина и поклопац од вц шоље највеће су легло бактерија.
Џепови на леђима сједишта су једно од оних мјеста гдје остављате предмете као што су књиге и уређаји, али често на крају постану простор за искориштене марамице и омоте од хране. Због тога постану мјеста гдје бактерије брже расту.
Једна од површина коју бисте такође требали избјегавати су завјесе за прозоре. Многи путници током лета прилагођавају завјесе за прозоре, али они обично нису у фокусу током чишћења.
Када авиокомпаније не дају јастуке и деке у затвореној амбалажи, постоји ризик да су их користили претходни путници, а да нису правилно очишћени. То може довести до ширења станица коже, уља и потенцијално заразних агенаса.
Подручје наслона сједишта укључују столиће и џепове. Висок ниво активности у тим подручјима, у комбинацији с недовољним чишћењем између летова, значи да могу садржавати широк распон бактерија.
Сједишта и појасеви су подручја која свакодневно користе различити путници, а можда неће добити ниво чишћења потребног за уклањање клица између летова, што их чини потенцијалним мјестима за пренос болести.
Вентилацијски отвори и ручке спремника изнад главе су дијелови авиона које често додирују путници, који желе прилагодити доток зрака или приступити својим стварима. Обично се те површине често занемарују током процеса одржавања.