Генерација "Z"

Млади би се одрекли сексуалних односа ради куповине куће

  • Извор: Б92
  • 22.08.2024. 16:04

Ново истраживање је показало је да су припадници генерације "Z" спремни да се одрекну сексуалних односа због постизања великог животног циља, куповине куће.

Платформа "Bloom Stories" спровела је истраживање у Великој Британији. У њему је учествовало 2.000 људи, преноси "NYP".

Овим истраживањем је утврђено да би отприлике трећина генерације "Z" престала да има секс због повећања плате, док би нешто више од четвртине апстинирало ако би то значило унапређење.

Раније истраживање агенције "Clever Real Estate" показало је да се 60 одсто припадница генерације "Z" брине о својој стамбеној будућности.

Доказано је и да су они мање заинтересовани за секс.

Око 32 одсто одраслих у доби од 35 до 44 године би остало сексуално активно и занемарило би куповину куће, повећање плате или унапријеђење на послу.

Остале особе су изјавиле да су више заинтересоване за наставак активног сексуалног живота него за финансијски развој или остварење каријере.

Од људи који имају 45 година и више, мање од половине би одлучило да има секс него да купи кућу.

Пратите нас и путем Вибера

  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.

  • 15:30 Серија: Крваво цвијеће (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Народ прича

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић, откриће вам шта срце народа прича о Српској, о традицији и историји наших градова и села, о њиховој свакодневици и борби за очување правих вриједности, марљивом раду, вјери, и љубави према њиховој и нашој, отаџбини.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.