Титан Травел, једна од водећих платформи за резервацију путовања, прогласила је Јапан најпопуларнијом земљом свијета на друштвеним мрежама.
Инспирација за путовања данас се не тражи само на традиционалним мјестима, већ све чешће на друштвеним платформама као што су Инстаграм и ТикТок, а Јапан је тренутно најпопуларнија дестинација на друштвеним мрежама.
Многи корисници "скролују" по својим паметним телефонима и тако траже препоруке за нова одредишта, а ове друштвене мреже постале су незаобилазна станица за све који сањају о новим авантурама.
Титан Травел, једна од водећих платформи за резервацију путовања, провела је истраживање како би дошла до одговора која је најпознатија земља свијета на друштвеним мрежама.
Анализом података с Инстаграма, Гугла и Гооглеа током три године, од маја 2021. до априла 2024., саставили су попис земаља које су тренутно у тренду - оне које доминирају у објавама, хештаговима и претрагама те привлаче пажњу милиона корисника широм свијета.
На првом мјесту овог истраживања нашао се Јапан.
Индија се позиционирала на другом мјесту, с импресивних 268 милиона објава на Инстаграму и 58,3 милиона на ТикТоку, те ова земља има "social travel score" од 8,41.
На трећем мјесту је Канада с укупним резултатом 8,07. Иако има релативно мањи број Инстаграм објава (89 милиона) у поређењу с Индијом и Јапаном, Канада и даље држи висок положај захваљујући стабилним резултатима на свим платформама и високом броју претраживања на Гуглу, наводи Путни кофер.
Међу топ пет земаља су и Италија и Турска, са "social travel score" од 8,01 и 7,84. Италија је остварила око 168 милиона објава на Инстаграму, док Турска биљежи пораст претраживања на Гуглу од чак 72,09 одсто, што свједочи о све већем интересу за ову земљу као туристичку дестинацију.
Аустралија, Француска, Тајланд, Њемачка и Шпанија заокружују листу топ 10 дестинација, с индексом од 7,61 до 6,88.
Иако су резултати на појединим платформама различити, све ове земље дијеле једну ствар - на друштвеним мрежама су праве звијезде и милиони људи широм свијета их желе посјетити.