Торба коју је недавно ставила у продају престижна француска модна кућа "Луј Витон" (Louis Vuitton) велико је изненађење у свијету моде, јер је инспирисана ни мање ни више него кесицом за сендвич.
Дакле, уколико вам је потребна торба за сендвич, потребно је да издвојите 3.000 долара, а добићете је у упечатљивој боји и сигурно ћете бити у тренду.
Чак и ако сте заљубљеник у модне трендове и редовно их пратите, реакције поводом новог комада ове реномиране куће су помијешане; док једни мисле да је креаторима понестало инспирације, други су очарани оваквом одважношћу и сматрају да је ово оригиналан продукт.
Дизајн је, очекивано, дјело познатог музичара и продуцента Фарела Вилијамса, којем ово није први креаторски "излет". Не крије да је инспирацију пронашао у обичној папирној сендвич-кеси, али да је желио да је креира у препознатљивој наранџастој боји, типичној за овај скупоцјени бренд.