Torba koju je nedavno stavila u prodaju prestižna francuska modna kuća "Luj Viton" (Louis Vuitton) veliko je iznenađenje u svijetu mode, jer je inspirisana ni manje ni više nego kesicom za sendvič.
Dakle, ukoliko vam je potrebna torba za sendvič, potrebno je da izdvojite 3.000 dolara, a dobićete je u upečatljivoj boji i sigurno ćete biti u trendu.
Čak i ako ste zaljubljenik u modne trendove i redovno ih pratite, reakcije povodom novog komada ove renomirane kuće su pomiješane; dok jedni misle da je kreatorima ponestalo inspiracije, drugi su očarani ovakvom odvažnošću i smatraju da je ovo originalan produkt.
Dizajn je, očekivano, djelo poznatog muzičara i producenta Farela Vilijamsa, kojem ovo nije prvi kreatorski "izlet". Ne krije da je inspiraciju pronašao u običnoj papirnoj sendvič-kesi, ali da je želio da je kreira u prepoznatljivoj narandžastoj boji, tipičnoj za ovaj skupocjeni brend.