Шокантан резултат истраживања

Зашто мушкарци више воле пуније жене?

  • Извор: Гранд
  • 08.05.2025. 14:34

У истраживању које је спроведено на једном британском универзитету, показало се да мушкарци, када се нађу у кризним ситуацијама у животу, више воле пуније жене.

У експерименталној студији прије неколико година, научници британског Универзитета Вестминстер интервјуисали су половину испитаника постављајуц́и им питања која повец́авају ниво стреса, док су остали одговарали на банална питања која не повећавају ниво стреса.

Након тога, обје групе испитаника су погледале слике различитих жена – од веома мршавих до гојазних. Они мушкарци који су имали повећан ниво стреса након интервјуа преферирали су жене са „пунијим“ фигурама. Мушкарци увијек бирају „карактеристике зрелијег изгледа“ у неповољним тренуцима свог живота, објаснио је аутор студије, др Вирен Свами, а преноси Крстарица.

- Чини се да је облик тијела важан знак физичке и психичке зрелости – каже Вирен.

Они који нису учествовали у „стресном“ интервјуу сматрали су да су мршавије жене, попут Анђелине Џоли, привлачније, пише Информер.

Ово, кажу научници, објашњава и чињеницу да се у нецивилизованим културама гдје већина становника има недостатак средстава за живот, посебно цијене женске облине.

Подсјетимо, претходна британска студија открила је да 89 одсто мушкараца више воли да легне у кревет поред такви жена.

Такође, 68 одсто жена мисли да су пунији мушкарци бољи и нежнији партнери. Сви мушкарци у различитим анкетама одговорили су исто: жена са вишком на костима изгледа здравије. Када то комбинујете са самопоуздањем и блиставим стилом, то је заиста атрактиван изглед, преноси Гранд.

Пратите нас и путем Вибера

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.