Док се младост често слави као узбудљива и привлачна, истраживања оспоравају ову популарну норму, указујући на промјену у перцепцији привлачности и сексуалности.
Недавно истраживање показало је да се мушкарци у четрдесетим годинама сматрају најатрактивнијим, а чак 75 одсто испитаника гласа за старосну групу од 40 до 50 година. Мушкарци старе као добро вино, показало је недавно истраживање.
У истраживању привлачности међу различитим старосним групама, недавно истраживање о "Најбољим сајтовима за упознавање" открило је интригантан тренд.
Истраживање, које је прикупило одговоре од 3.000 учесника из Уједињеног Краљевства, потврдило је да се мушкарци у четрдесетим годинама сматрају на врхунцу сексуалне привлачности.
То је зато што је 75% испитаника изабрало старосну групу од 40 до 50 година, али то није само зато што момци тада добро изгледају.
Док се младост често слави у популарној култури, истраживања оспоравају ту норму, указујући на промјену у перцепцији привлачности и сексуалности.
Учесници, из различитих средина, колективно су фаворизовали мушкарце у четрдесетим годинама , што сугерише ширу захвалност за зрелост, искуство и додир шарма.
Ени Волдрон, експерткиња са "Тхе Бест Датинг Ситес", сугерише да постоје разлози зашто људе привлаче нешто старији мушкарци. Према њеним ријечима, неки од главних фактора укључују сљедеће особине.
Зрелост
Постоји нешто инхерентно привлачно у зрелости. Не ради се само о годинама, већ и о искуствима, мудрости и самопоуздању који често долазе са тим.
Стабилност
До четрдесетих година, многи мушкарци су се етаблирали у својим каријерама и личним животима, одишући осјећајем стабилности који може бити веома привлачан.
Самопоуздање
Са дугогодишњим искуством иза себе, мушкарци у 40-им годинама често посједују самопоуздање које је истовремено суптилно и вриједно дивљења, које није укоријењено у бравади, већ у истинској самоувјерености.
Физички изглед
Не заборавимо ефекат Џорџа Клунија. Сиједа коса им не смета, напротив, даје им шармантну зрелост.
Ово откриће могло би имати значајан утицај на сцену забављања, посебно на мрежи гдје на први утисак у великој мјери утичу године.
Апликације и веб-сајтови за упознавање могли би да виде пораст популарности међу мушкарцима у четрдесетим годинама, који сада имају емпиријски доказ да су пожељни.
Штавише, то би могло да изазове шири разговор о привлачности, изазивању друштвених норми и подстицању људи да гледају даље од конвенционалних парадигми љепоте и сексипилности.
"Резултати наше анкете више су од пуких бројева; они су одраз промејна ставова према годинама, привлачности и томе шта значи бити секси. Они подстичу дијалог који надилази површне стандарде, позивајући нас да цијенимо љепоту у различитим фазама живота", закључила је Ени, а пише "Дејли Стар".