У ери када инбокс дневно затрпава на десетине промотивних порука, обавјештења и нежељених билтена, Гугл је одлучио да Гмаил корисницима коначно понуди конкретно рјешење.
Нова функција, која се управо постепено уводи, омогућиће корисницима да на једном мјесту виде све своје активне претплате и да се из њих одјаве - без трагања за скривеним линковима.
Крај лова на ситна слова и скривена дугмад за одјаву
До сада је покушај одјаве са маркетиншких мејлинг листа често био фрустрирајуће искуство. Иако већина порука формално садржи линк за одјаву (unsubscribe), он је често сакривен негдје при дну, ситно написан или закамуфлиран унутар компликованог система.
Сада Гмаил уводи једноставно рјешење: "Управљање претплатама" - нову опцију у главном менију која приказује све ваше мејлинг листе сортиране по учесталости слања.
Како функционише нова опција?
Нова функција већ је доступна на вебу, Андроиду и иОС-у у појединим земљама, а биће проширена глобално у наредним недјељама. Када уђете у дио "Manage Subscriptions", видјећете листу пошиљалаца који вам најчешће шаљу промотивне мејлове.
Поред сваког ће стајати број послатих порука у посљедњем периоду, али и дугме "Одјави се" (unsubscribe) које једним кликом аутоматски шаље захтјев за искључивање са те листе.
АИ у служби чистоће
Гугл већ користи вјештачку интелигенцију како би блокирао преко 99.9 одсто спам порука, фишинг покушаја и малициозних мејлова. Нова опција додатно олакшава корисницима да препознају које поруке заиста желе да примају, а које им беспотребно заузимају простор и пажњу.
Више контроле, мање стреса
Од куповине у онлајн радњи до пријаве за лојалти картицу, већина нас нехотице даје мејл адресу, а онда слиједе недјеље и мјесеци претрпаних поштанских сандучића. Захваљујући овој функцији, корисници Гмаила коначно добијају видљив увид и моћ да ефикасно управљају својим инбоксом - без додатних екстензија, апликација или заморних кликова, преноси "24Седам".