Једна компанија признала је да може да учини вашу ноћну мору стварном - они рекламирају слушање разговора кроз микрофон телефона, паметног ТВ-а или других уређаја, како би могли да пласирају што боље рекламе.
Како преноси 404 Медиа, фирма по имену Cox Media Grup (ЦМГ) нуди клијентима производ под називом "Active Listening" који може да приказује огласе на основу разговора које људи воде у своја четири зида.
Наводно, ЦМГ може да слуша разговоре преко микрофона у паметним уређајима и да их користи за идентификацију потенцијалних купаца за различите производе и услуге.
Није јасно да ли ЦМГ већ користи ову технологију, али већини људи не би било претешко да у то повјерује с обзиром на чињеницу да нам се често дешава да говоримо о нечему, па нам се баш реклама за то појави на интернету.
Овакав производ би помогао компанијама да идентификују људе који би могли бити заинтересовани за њихове производе, и да елиминишу нагађања у вези са тим. Наравно, постоји етичка страна приче која и даље није у потпуности решена.
Није познато чак ни да ли ЦМГ технологија заиста функционише и да ли се већ користи, али 404 Медиа наводи да компанија већ тражи клијенте на платформи LinkedIn, истичући да је зарада од улагања "импресивна", што би могло да сугерише како неке компаније ово већ користе.