"Creator Rewards" функција је сада изашла из бета фазе тестирања и охрабрује кориснике да креирају дуже видео клипове.
ТикТок је прошле године започео са новим системом монетизовања за стримере, који је назван "Creativity Program", како би се подржало креирање креирање дужих видеа који ће омогућити и више реклама.
Сада компанија омогућава ову функцију широко доступном, али под другим именом – "Creator Rewards Program", а плаћаће само за видео садржај који је дужи од минута.
ТикТок такође шири своје функције претплате за креаторе. Претходно су само стримери уживо имали приступ додатним погодностима, као што је ексклузивни (плаћени) садржај, беџеви и прилагођени емоџији, а то је сада доступно и онима који не стримују уживо.
Када је у питању публика, корисници нису у потпуности убијеђени да су дужи видео клипови на ТикТоку право рјешење. У ТикТоковој интерној анкети из прошле године, готово 50 процената корисника је рекло да су видео клипови дужи од једног минута били "стресни", а трећина њих је видео гледала дупло убрзано.