Друштвена мрежа Инстаграм уводи опцију заказивања слања директних порука.
Експерткиња за друштвене мреже Линдси Гамбле је открила ову функцију, а потом је из Инстаграма потврђено за "Techcrunch" да ова опција стиже до свих корисника.
Приликом писања поруке, потребно је држати дугме за слање, а потом одабрати датум и вријеме. Чини се да се поруке могу заказати за слање до 29 дана унапријед. Док све заказане поруке не буду послане, корисници ће видјети банер с натписом “x scheduled messages”.
Ово ће бити корисно онима који желе заказати слање рођенданских порука пријатељима или подсјетити некога на неку обавезу или договор на одређен дан.
Вриједи напоменути да Инстаграм уводи ову функцију заказивања слања директних порука прије него је свим корисницима понудио могућност да унапријед одреде вријеме објаве постова и Рилса. Засад је ова функција ограничена на кориснике с професионалним налозима.
У међувремену, Инстаграм уводи неколико временски ограничених функција за крај године, које ће корисницима омогућити да прославе празнике и успомене на 2024. годину. Ту је колаж алат за Приче, који је дизајниран на тему краја године. Узимајући у обзир фотографије које је Инстаграм подијелио, чини се да постоји и Срећна Нова година шаблон.
Постоји више шаблона на тему Нове године, а један од њих се користи за потицање пријатеља да дијеле фотографије о томе како је 2024. године почела и завршила. Уколико корисник додирне дугме “лајк” на причи посвећеној крају године, видјеће прилагођени ефект. Такође, доступан је и новогодишњи фонт, као и одбројавање текстуални ефект за приче, Рилсе и постове на фиду.
Свечане теме чета за празнике укључују новогодишње, једну названу Чили и другу, базирану на Мараји Кери.
Ако се користи одређени емотикон базиран на прославама или фразе попут “Happy New Year” те “hello 2025” у директним порукама или биљешкама прије краја године, корисник ће видјети мало изненађење.