Тренутно имамо апликације које су доминантно текстуалне, имамо апликације и мреже за фотографије и видео, а ЕрЧет је фокусиран на – глас.
Иако су током пандемије представљене апликације у којима је доминантан начин конверзације гласовни, оне ипак нису заживјеле и нису привукле довољан број корисника.
Екипа која стоји иза ЕрЧета, а ријеч је о инвеститору Навалу Равиканту и једном од бивших директора у Тиндеру Брајану Норгарду, вјерује да постоји тржиште за друштвену мрежу усмјерену на гласовну комуникацију.
Они сматрају како је глас пуно интимнији медиј у односу на текстуалну комуникацију, па се на тај начин може пренијети страст у порукама, за разлику од обичног текста: “Људи су створени да се слажу с другим људима, а то само захтијева природни глас”, објаснио је Равикант.
Објаву потребно изговорити
Сама апликација је по изгледу и интерфејсу слична бројним постојећим друштвеним мрежама.
Корисници могу да објављују садржај, прате друге кориснике, лајкују њихов садржај и слично и могу да шаљу директне поруке другим корисницима апликације. Али умјесто текстуалног уписа, у фокусу је глас тако да је објаву потребно изговорити, а корисници ће на ЕрЧету моћи да је преслушају, али и – прочитају.
Наиме, апликација ће аутоматски претварати говор у текст за ситуације у којима не желите или не можете да слушате поруке других корисника. Али поента је да их не можете написати, већ само изговорити.
Ова апликација је прво била представљена крајем прошле године, а недавно је редизајнирана и доступна је за кориснике Андроида и Епл телефона, али само за оне који имају позивницу. Број њених корисника константно расте и биће занимљиво видјети колико ће корисника ће наставити да је користи, а ко ће је само испробати и онда избрисати с уређаја, пише Зимо.