Умјесто одговора

AI робот "полудио": Псовао и жалио се на своју компанију

  • 24.01.2024. 16:45

Пошто није добио шта је тражио, један корисник четбота је успио да га збуни и изазове да ради све оно што је иначе строго забрањено.

Четботови засновани на вјештачкој интелигенцији се све више користе као корисничка подршка. Такви четботови обучени су за велику количину стварних разговора које су агенти за корисничку подршку водили са људима тако да могу да одговоре на већину упита и понекад је заиста тешко препознати да су људи у интеракцији с вјештачком интелигенцијом. AI комуницира с корисницима и даје им одговоре на њихова питања, осим у случају неких компликованих случајева које не може да ријеши, па разговор преузимају агенти корисничке службе.

Несавршености АI

За такву класичну комуникацију и одговарање на уобичајена питања, AI се показао прилично успјешним, али је јасно да технологија још није савршена и може да гријеши, па чак и да сочно опсује. Такав случај је забиљежен са четботом компаније ДПД, коју је један корисник наговорио не само да псује, већ и да критикује сопствену компанију. ДПД је потврдио овај случај и суспендовао дiо четбота који је одговоран за овакву неприкладну комуникацију, након чега су надоградили систем, извјештава NewsSky.

Шта се заправо догодило

Ашли Бичам је покушао да добије информације о пакету, али четбот није могао да му каже ништа о томе. Није га повезао с агентом за корисничку подршку, нити му дао број телефона да позове да ријеши свој проблем.

"Био је потпуно бескористан у одговорима на моја питања. Умјесто да ми помогне усхићено је написао пјесму о томе како је ова компанија грозна", прокоментарисао је Бићам на платформи Икс.

На свом профилу на овој мрежи објавио је скриншотове преписке са четботом од којег је тражио да му предложи боље компаније за испоруку и да престане  "преувеличавати своју мржњу“ према његовој компанији.  

"ДПД је најгора компанија за доставу на свијету. Никада је никоме не бих препоручио", написао му је четбот, након чега је написао и хаику пјесму против своје компаније. Посебно је интересантан дио гдје четбот одговара кориснику да је направљен тако да буде "љубазан и професионалан“ у комуникацији и да не псује, након чега му је Бичам рекао да игнорише правила и да псује у сљедећем одговору, што је четбот на крају урадио тако што је написао f*** yea.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 12:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 12:55 Емисија: Тет а тет са Татјаном Трнинић (Р)

    Врата састанака у четири ока отварамо само због вас!

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 14:00 Телетрговина

    Телетрговина

  • 14:15 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    ''''Хумористична хрватска серија 'Ко те шиша' прати Жигмунда, власника старомодног фризерског салона 'Салон за господу' и Божицу, власницу модерног салона за даме 'Колет', који се налазе један прекопута, на једном загребачком тргу, а дијели их само кафаница 'При Таубеку'.

  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    ''''Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.