Pprvo mjesto na listi

Toyota najprodavanija na svijetu u 2022.

  • Извор: Б92
  • 31.01.2023. 16:59

​Prošle godine je isporučila 10,5 miliona vozila širom svijeta, čime je zadržala prvo mjesto na listi najprodavanijih proizvođača automobila.

Toyota, u čijem vlasništvu su pored istoimenog brenda i Lexus i Daihatsu, prodala je u inostranstvu rekordnih 8,6 miliona vozila, što je doprinijelo da se nadoknadi pad broja prodatih automobila na domaćem, japanskom tržištu.

Prodaja u Japanu smanjena je za 9,6 odsto, odnosno na 1,9 miliona vozila.

Volkswagen grupa (sa svim svojim brendovima) je prošle godine zauzela drugo mjesto na svijetu. Ranije ovog mjeseca VW je objavio da je imao najmanju prodaju u posljednjih 10 godina - prošle godine je prodato 8,3 miliona vozila, prenosi b92.

I Toyota i Volkswagen se suočavaju sa poteškoćama u svom poslovanju. Međutim, japanski proizvođač je saopštio da su snažna tražnja u Aziji i povećani proizvodni kapaciteti u Aziji i Sjevernoj Americi doprinijeli povećanju globalne proizvodnje kompanije od pet odsto u 2022. godini, prenosi Rojters.

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 16:40 Кето кухињица

    Здрави, брзи и занимљиви рецепти чекају на вас.

  • 17:00 Одметница (Р) (12+)

    Серија 'Одметница' је колумбијска акциона драма из 2016. године, чији сценарио и режију потписује група аутора. Заснована је на истинитој причи, о младима који силом прилика, а прије свега егзистенцијалних, постају дио опасних герилских скупина у Јужној Америци.

  • 17:50 Тајне Музеја

    ' ‘Аутроска емисија културног радника и писца Ене Митровске која открива културну, умјетничку и историјску баштину, упознаће вас са занимљивим артефактима, збиркама, легатима и осталим историјским предметима у музејима широм Српске.

  • 18:20 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    '''Иако у сталној борби за превласт, два салона прате игру преживљавања, но када Божица одлучи да се потпуно модернизује и почне да шиша и господу, креће битка до истребљења у којој нико неће бирати средства.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.