Рено је напустио америчко тржиште прије више од 30 година, окончавши званичне операције у САД 1987. године, и нису се враћали, мада ће се то догодити мало касније ове деценије са брендом Алпине.
Ако данас прошетате квартом Вилијамсбург у Њујорку, међутим, можда ћете видјети огромну рекламу за Рено 5 Е-Тех, електрични градски аутомобил.
Ипак, то не значи да је намијењен Американцима.
Према француском издању листа "Л'Ауто-Журнал", Рено има маркетиншку кампању за "петицу", којом циља на европске туристе у Америци.
Ова кампања снажно промовише препорођени модел, који је представљен раније ове године, а на огласу пише: "Ле Кар се вратио". Иначе, "Ле Кар" је назив који је Рено користио за 5 у САД у периоду од 1976. до 1983. године.
Испод натписа је звјездица, и стоји: "Али не за вас, Десоле (извините)". Када се скенира Кју Ар код на дну огласа, води вас до интернет-странице на енглеском језику, на којој може да се поручи нови Рено 5. Као што се може претпоставити, САД није на листи.