Њемачка стручна организација "ТУВ" сваке године спроведе више од десет милиона техничких прегледа, и све то обједини у свој извјештај.
У извјештају за ову годину, сазнајемо да је просјечна старост возног парка достигла нови максимум у Њемачкој, па тако износи 10 година.
Kао резултат тога, старија возила постају све важнија за сигурност на путевима. Прије него што дамо најзанимљивије податке које је донијело истраживање, напомињемо да је у урачунавању процента кварова узета у обзир и пређена километража.
Kада се погледају возила која су стара три и пет година, али и укупно, побједник је "VW Golf Sportsvan".
У питању је аутомобил који се производио до краја 2020. године, и који има најмању стопу грешака и кварова (до три године стар модел има 2% грешака, а модел стар до пет година има 4,3% грешака у просјеку).
Слиједе "VW T-Roc" i "T-Cross" код возила старих до пет година, а код оних возила која су стара до седам година, доминира "Мазда CX-3" (6,5% грешака).
Према статистичкој процјени свих главних прегледа од јула 2022. до јуна 2023. године, свакоме "Мерцедес Б-класе" након девет година постиже најбољи резултат (10,5%), а од малих аутомобила посебно се истиче "Honda Jazz", која се до седам година старости квари у 8,4% случајева.
На дну је један модел престигао претпосљедњу Дачију Логан - у питању је Тесла Модел 3 који већ након трогодишње експлоатације има 14,7% грешака, док са каснијим годиштима не бриљирају "BMW X5", "Seat Alhambra", "Dacia Dokker" i "Renault Twingo".