Многи возачи дизел мотора се куну у Волксвагенове ТДИ моторе, други сматрају да је Фијатов ЈТД програм идеалан, док трећа група сматра да су француски ХДИ мотори најпоузданији због мале потрошње и ниских трошкова одржавања.
Сви ови мотори доведени су скоро до савршенства, али један аутомеханичар који је познат по свом ТикТок налогу сматра да је најбољи дизел икад јапански мотор, произвођача Исузу, пише "Јутарњи лист".
Овај мотор користили су Опел и Хонда, а чак и неки њемачки аутомобили. Ријеч је о чувеном 1,7 литарском ЦДТИ четвороцилиндричном мотору који је развијен крајем 1990-их.
Блок је настао у сарадњи са компанијом Џенерал моторс, а производио се у Пољској. Имао је скромних 65 коњских снага у атмосферским верзијама до 130 коњских снага у најмодернијим моделима.
Уграђивао се у моделе попут корсе, астре, мериве или зафире. У једној астри је изгурао 270.000 километара без икаквих проблема и сервиса.
Након пређених 270.000 километара, према ријечима овог аутомеханичара, стање мотора било је скоро па савршено. Није било проблема у погледу поузданости или перформанси.