Мерцедес-Бенз ће смањити производњу С класе и електричног EQS-а због пада потражње за њихове двије најлуксузније лимузине. Вијест о смањењу производње се првобитно појавила као гласина, али убрзо је Мерцедес потврдио да је то истина.
И С класа и EQS се производе у фабрици у Синделфингену у Њемачкој која обично ради у двије смјене. То ће се свести на само једну смјену у октобру.
“Континуирано оптимизујемо нашу производну мрежу и користимо њену високу флексибилност како бисмо реаговали на флуктуације и промјењиве оквирне услове у вези с геополитичким, микро и макроекономским развојем и како бисмо остали конкурентни. У складу с тим, планирамо прилагођавање производње аутомобила у неким дијеловима фабрике у Синделфингену”, каже се у саопштењу Мерцедеса.
Продаја С класе је пала 22 одсто у првој половини године, а између јануара и јуна само 28.100 примјерака је испоручено купцима. Непознато је да ли ће смањење производње утицати на радна мјеста. Фабрика у Синделфингену је флексибилна, и могућа је производња неког другог модела у њој.
Електрични Мерцедес Ц класе стиже за двије године, према ријечима извршног директора, Ола Калениуса.
Електрични седан ће бити представљен с електричним СУВ-ом ГЛЦ-Класе, одмах након електричних модела ЦЛА класе и кросовер СУВ-а базираног на ЦЛА.
Док ће ЦЛА модели користити Мерцедес-Бенз модуларну архитектуру (ММА), Ц класа и ГЛЦ класа ЕВ модели ће користити МБ.ЕА платформу.
Електрична верзија Ц класе ће имати другачији стил од бензинског модела с фокусом на аеродинамику и очекивани домет од око 480 км или више, преноси “АутоБлог”.