У најновијој епизоди откачени руски механичари настављају своје авантуре с модификацијама старих аутомобила. Овог пута су радили на "суперсајз" Лади, пројекту који су започели нешто раније и повећали класични аутомобил на димензије камионета.
Сада су пројекат надоградили фокусирајући се на погонски склоп – па су Лади под велику хаубу уградили двоструки мотор. Користили су два мотора из Ладе, сваки запремине по 1,6 литара и са по 76 коњских снага. Мотори су спојени паралелно на исту погонску осовину, а за синхронизацију мотора су коришћени мотоциклистички ланац и припадајући ланчаници, наводи Аутонет.хр.
С обзиром на величину аутомобила, која је нарасла у односу на класични Ладу, Руси су се овог пута одлучили за неконвенционалан приступ унутрашњости. Уградили су намештај из дневног боравка, тј. кауч и фотеље какве одликују многе славонске домове, а ту је и неизбежни кристални лустер.
Након измена, екипа је успешно упалила моторе и одрадила кратку пробну вожњу. Током вожње су приметили да се још увек морају навикавати на величину аутомобила, а очекивано су закључили и да овакав погонски склоп троши двоструко више горива. Рад на аутомобилу се наставља.