Румунски бренд

Дачиа улази на Голфов терен

  • 31.03.2025. 09:34

Дачиа је конкурентан бренд у скоро свим сегментима тамо гдје се траже приступачни аутомобили и зато није спреман да одустане ни од једног инча територије.

Зато ради пуном паром на дугој листи нових производа који ће бити лансирани у наредним годинама и то у сегментима гдје до сада нису били присутни. Тако је недавно представљен Бигстер - први Дацијин СУВ у Ц сегменту.

Наводно је раст кинеских аутомобила ставио Дачију у стање приправности, мада бренд под чврстом палицом Реноа одлично напредује из године у годину. Бренд тренутно финализује детаље обнове два своја кључна модела Сандера и Јогера. Оба модела ће доживјети редизајн, чиме ће њихов дизајн, технолошка опрема и механика бити ажурирани да би остали привлачни купцима.

Међутим, нису само кинески произвођачи мотив, Дачиа жели да попуни рупе које су настале у задњих десетак година, будући да су с тржишта нестали традиционални модели. Један од нових модела популарног бренда приступачних аутомобила требало би да буде компакт у популарној Голф класи.

Очекивано или не, али Румуни виде прилику да лансирају возило које ће преокренути Ц сегмент и задати тежак ударац кинеској аутомобилској индустрији, али преотети и покојег купца Голфу, Астри, Сиду и Скали. Европско тржиште се осипа у популарној компактној класи, па Дачиа истовремено види прилику да попуни и рупе које ће додатно настати одласком Фокуса крајем ове године, али и свих осталих који су напустили овај сегмент.

Дачиа дакле ради на свом првом компакту у Ц сегменту, што значи да ће Сандеро добити већег брата. Дачиа у Голф класи постаје све извјеснији пројекат; румунска марка има задатак да унесе револуцију у Ц класу, тачније на тржиште приступачнијих компактних аутомобила.

"Румунски Голф" или боље речено "румунски Меган" још увијек нема име, али је извесно да ће бити развијен на добро познатој донаторској ЦМФ-Б платформи (Рено Клио и сви остали Дачиа модели). Аутомобил ће самим тим бити доступан с новом генерацијом електрификованих мотора, односно укључиваће стандардне бензинске, двогоривне (ЛПГ) и наравно хибридне (ХЕВ) варијанте.

Цијена ће наравно бити кључна, али то је још увијек немогуће приближно прогнозирати, али с обзиром на више него познату Дачијину филозофију и технику креирања аутомобила на мањој и технолошки растерећенијој платформи, први румунски компакт ће вјероватно бити најповољнији у класи. Шпекулише се да би компакт са значком Дачије у салонима требао да се појави најкасније до 2027. године, преноси "АутоБлог".


Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 На ивици терена (Р)

    ' На ивици терена (Р)

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.