Најмлађи син предсједника Доналда Трампа, Барон, предузима кораке за покретање луксузног бизниса са некретнинама заједно са школским другом и рођаком републиканског конгресмена.
Барон Трамп, који има 18 година, основао је фирму за некретнине под називом Trump, Fulcher & Roxburgh Capital Inc. 15. јула 2024. године - само два дана након што је наоружани човјек покушао да изврши атентат на његовог оца. Фирма је потом распуштена 14. новембра 2024. године, девет дана након што је предсједник поново изабран.
Трампов пословни партнер и школски друг, Камерон Рокзбург, рекао је да су фирму затворили како би избјегли пажњу медија, али планирају да је поново покрену касније ове године. Додао је да је Трампов отац подржао идеју и савјетовао сина, али није пружио финансијску помоћ.
Трећи пословни партнер Трампа и Рокзбурга, Картер Фулчер, партнер је у организацији Fulcher Organization са седиштем у Ајдаху, која, према сајту компаније, „гради низ луксузних стамбених заједница широм Ајдаха.“ Фулчеров рођак је представник Ајдаха Рас Фулчер, члан конзервативног Freedom Caucusa, који је оспорио резултате предсједничких избора 2020. године.
Трамп, Фулчер и Рокзбург наводно желе да развијају луксузне некретнине, укључујући голф терене, у Јути, Аризони и Ајдаху. Рокзбург је за Њузвик изјавио да тројац има амбицију да једног дана интегрише фирму у Трампову организацију (Trump Organization).
Главна адреса фирме је наведена као Мар-а-Лаго, али је компанија регистрована у Вајомингу - савезној држави са релативно ниским порезима и мањим пословним регулацијама.
Тренутно, Трамп је студент прве године на Штерновој школи бизниса Универзитета у Њујорку. Рокзбург је рекао да пословни партнери „разрађују логистику“ и да би фирму „могли поново покренути“ овог прољећа.
Трампови родитељи углавном су га држали ван очију јавности током прве предсједничке кампање, али је играо значајнију јавну улогу током избора 2024. године. Неколико предсједникових савјетника, укључујући савјетника за комуникације Џејсона Милера, приписали су Трамповом сину заслуге за приједлоге у вези са гостовањима у подкастима који су се показали кључним за стратегију кампање.
- Скидам капу овом младом човјеку. Сваки његов приједлог био је апсолутни хит по питању рејтинга - рекао је Милер.