Амерички ланац брзе хране McDonald's планира да у понуду у својим ресторанима у САД уврсти садржајнији оброк од пет долара, са четири артикла како би спријечио све упадљивији одлив потрошача са нижим примањима.
Нови оброк би садржао "мекчикен" или "мекдабл", као и четири комада пилетине, помфрит и пиће, преноси ЦНБЦ.
Потенцијална нова понуда долази у вријеме када бројни потрошачи са ниским примањима почињу мање да троше, што нарочито важи за брендове брзе хране.
"Потрошачи су и даље дискриминисани са сваким доларом који потроше јер се суочавају са повишеним цијенама у свакодневној потрошњи, што ствара додатни притисак на индустрију ресторана брзе услуге", рекао је извршни директор компаније Крис Кемпчински.
Амерички гигант је недавно саопштио да су његови кувари направили "већи, заситни хамбургер" у покушају да повећају продају, преноси Блумберг.
Нови производ ће прво бити представљен на одређеним тржиштима како би се тестирала његова привлачност на глобалном нивоу.
Компанија је у децембру представила планове за подстицај раста фокусирањем на основне ставке менија.
До сада је покренула рекламну кампању која истиче побољшања у сендвичима биг мек и дупли чизбургер.