Неугодно изненађен

Љетовање из пакла: Гост са Хвара размишљао да зове полицију

  • 23.07.2025. 12:53

Оно што је требало да буде одмор из снова, претворило се у седмодневну ноћну мору за једну породицу која је љетовала у луксузном ризорту на Хвару. Умјесто комфора и релаксације, дочекали су их прљава соба, запуштен тоалет, бубашвабе и потпуно незаинтересовано особље.

"Годишњи нам је био уништен. Соба је личила на подрум. Постељина и јастучнице биле су прљаве, а у купатилу није било ни основних хигијенских средстава. WC смо морали сами да рибамо јер нико није долазио да очисти" испричао је разочарани гост за портал "24sata", напомињући да су за боравак платили 1.500 евра.

Додаје да су их, поред нехигијене, дочекале бубашвабе, тераса пуна борових иглица и особље које, како тврди, није показивало ни трунку професионализма.

"Када смо се жалили на рецепцији, нико није реаговао. Менаџера нисмо успјели да пронађемо читавих седам дана" наводи он.

Медвјед у дворишту школе

Медвјед у дворишту школе

Поред прљавштине, ни услуга у ресторану није била задовољавајућа. Гости су се жалили и на квалитет хране - шопска салата је, како кажу, стигла с неочишћеним маслинама, а кувари, које су наводно представљали као "наше људе", нису виђени током боравка.

Понудили компензацију

Због константних притужби, понудили су им 20 одсто попуста као компензацију, али су то одбили.

"Хтио сам да зовем полицију, не да избјегнем плаћање, већ да пошаљем поруку да нећу да платим за услугу која није испунила ни минимум основних стандарда" рекао је огорчени гост.

Након што је прича доспјела у јавност, хотел се огласио званичним саопштењем које потписује директор Мартино Николић. Како тврде, гост је на сопствени захтјев премјештен у замјенску собу у сутерену, одмах уз море, с великом приватном терасом.

"Соба је редовно одржавана, пешкири су мијењани, а смеће изношено свакодневно. Објекат се налази у густој боровој шуми, па су борове иглице и инсекти сезонска појава, упркос редовним мјерама одржавања" наводи се у одговору хотела.

Николић додаје да су свјесни недостатака, с обзиром на то да су објекат преузели тек овог прољећа и да је модернизација још у току.

"Жао нам је ако гост није био задовољан и наставићемо да улажемо напоре у побољшање квалитета" поручио је директор, преноси "24Седам".

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: