Општина Источно Ново Сарајево позвала је грађане да користе мобилну апликацију "Е-грађанин" (Ecitizen) јер ће на бржи и једноставнији начин моћи ступити у контакт са представницима локалне власти, наведено је на сајту Општине.
Како су навели, основна сврха "Ecitizen“ мобилне апликације јесте омогућавање једноставне и транспарентне комуникације грађана и локалне управе.
"Апликација грађанима омогућава слање жалбе или упита локалној управи у свега пет кликова након чега добију одговор управе у року од 48 сати. Поред тога, 'Ecitizen' мобилна апликација има за циљ и обавјештавање јавности у непредвиђеним и ванредним ситуацијама, попут прекида услуга и сервисних информација“, навели су у саопштењу.
Путем "Ecitizen“ апликације активни су и модули за комуникацију грађана са изабраним представницима локалне власти, модул за јавне расправе, модул за припрему сједница скупштине и слично. На платформу се може пријавити као анонимни или регистровани корисник.
Мобилна апликација је прилагођена за Андроид и ИОС, те се може преузети путем страница "Google play“ и "App Store“.
Ово софтверско рјешење је доступно и као онлајн платформа на адреси www.ecitizen.ba а може јој се приступити и преко званичне странице Општине Источно Ново Сарајево кликом на банер.