Тему жели да се позиционира као мјесто за куповину разноврсних производа, не само оних изразито повољних, с циљем да постане нова трговина за све и буде конкурент Амазону.
Прошле недјеље, више од 70 брендова обуће из цијелог свијета окупило се у хотелу Парк Лане на Менхетну, преноси Модерн Ритејл. Међу њима су били и познати брендови који су у хотелским собама изложили своје колекције, циљајући на пословне купце трговце и дистрибутере – који су током сајма Футвер шоу јујорк Еxпо имали прилику да разгледају и одаберу производе за своје канале продаје.
Овај сајам, који се одржава два пута годишње, окупља професионалце из индустрије обуће и служи као важна платформа за склапање нових пословних сарадњи. Неочекивани учесник овог догађаја био је кинески онлајн трговац Тему.
Како је објаснила предсједница сајма Филис Реин, Тему је спонзорисао јутарње освјежење за посјетиоце и искористио ову прилику за повезивање с брендовима, како познатима тако и новим. Циљ је био проширити понуду производа и привући више партнера.
Према извјештају Модерн Ритејла, Тему посљедњих мјесеци активно позива америчке продаваче да се придруже њиховој онлајн трговини, а сада омогућује и регистрацију свим брендовима и појединцима у САД-у.
Међутим, Тему не жели да привуче само нове продаваче већ покушава проширити и понуду производа. Иако је тренутно познат по врло повољним артиклима, представници два бренда која су разговарала с Темуовим тимом на сајму открили су да Тему жели да привуче купце који траже квалитетније и скупље производе.
– Рекли су нам да желе проширити понуду и укључити производе више категорије – изјавио је запослени једног бренда, који је желио да остане анониман.
На упит о овој стратегији Тему није дао раван одговор, али представник је изјавио да је њихов циљ “задовољити различите потребе купаца нудећи производе који спајају квалитет и приступачне цијене”.
Тему жели да привуче ширу публику, а сличну стратегију већ су испробале и друге кинеске компаније, попут Шеина и ТикТок Шопа.
Према ријечима Скај Канавес, аналитичарке за малопродају, Тему мора повећати разноликост понуде и привући више продавача из САД како би проширио публику.
Овај приступ постаје још важнији због промјена у правилима која би могла повећати царинске трошкове за Тему. Ширење понуде и прилагођавање потребама локалних тржишта могли би им помоћи да ублаже посљедице тих промјена. Ипак, остаје да се види хоће ли Тему успјети да промијени своју репутацију повољног трговца.