Њемачки министар финансија Кристијан Линднер жели да ублажи захтјеве за угљен-диоксидом за сљедећу годину.
У супротном, то би могло да се заврши јако лоше за њемачку аутомобилску индустрију, каже он.
– Постоји пријетња од краха једне од наших кључних индустрија – каже Кристијан Линднер.
Сљедеће године европски произвођачи аутомобила имаће строжа правила о емисијама ЦО2 и озбиљне финансијске казне ако их не испуњавају.
Прописе потписује Европска комисија и односе се на смањење емисије угљен-диоксида из нових аутомобила који се продају у регији са 116 грама на 93,6 грама.
Али, чини се да се не слажу сви да су прописи добра ствар.
Њемачки министар финансија Кристијан Линднер упозорава да ће повећани захтјеви довести до великих новчаних казни за неколико њемачких произвођача аутомобила.
Према његовим ријечима, осећа огромну забринутост због ситуације и сада захтјева да се пооштравање правила у потпуности заустави, пише њемачки ФАЗ.