Ulazak na srpsko tržište

Lidl u Srbiji otvorio prvi objekat

  • 13.06.2018. 08:21

Njemačka trgovinska Kompanija Lidl zvanično je otvorila svoj prvi objekat u Srbiji i tako formalizovala ulazak na srpsko tržište.

Prvi objekat Lidla nije maloprodajni već je riječ o logističkom centru u Novoj Pazovi.

Logistički centar prostire se na 45.000 kvadratnih metara i ima mjesta za 30.000 paleta i ima kapacitet za snabdijevanje 100 maloprodajnih objekata. 

Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Tomislav Šapina navodi da Lidl u Srbiji ima 500 zaposlenih, a biće ih i više kada dođe do otvaranja prvih maloprodajnih objekata. 

Datum otvaranja prvih maloprodajnih objekata Lidla u Srbiji još nije poznat, a ranije je najavljivan za drugu polovinu ove godine. 

Plan je da istovremeno budu otvoreni objekti u više od deset gradova u Srbiji i Beogradu, od kojih su neki završeni još 2016. godine.

Lidl je krajem prošle godine kupio objekat i u centru Beograda, koji će biti centralno maloprodajno mjesto u srpskoj prestonici i biće otvoren nešto kasnije. On će se nalaziti na uglu Bulevara despota Stefana i Cvijićeve ulice. 

Lidl u svijetu dnevno poseti 10 miliona kupaca, a ukupan broj zaposlenih je 225.000.

Тагови: