Goodyear је званично потврдио да је продао бренд гума Dunlop јапанској компанији Sumitomo Rubber Industries.
Уговор вриједан 701 милион долара укључује продају права на бренд Dunlop у Европи, Сјеверној Америци и Океанији за потрошачке, комерцијалне и друге специјалне гуме.
Goodyear планира искористити приход за смањење свог дуга и финансирање трансформацијског програма Goodyear Forward. Очекује се да ће договор бити реализован до средине ове године.
Прошле године је Goodyear продао свој ОТР (Off-the-Road Tires) бизнис за рударску и грађевинску индустрију јапанској компанији Yokohama Rubber за 905 милиона долара, што је такође дио истог програма смањења трошкова.
Goodyear ће наставити производити Dunlop гуме у Европи до краја 2025. године уз опцију продужења на још једну годину. Овај транзицијски период има за циљ да омогући довољно времена компанији Sumitomo да прошири своју организацију у Европи, како би ефикасно апсорбовао бренд и одржао ниво услуге за постојеће Dunlop купце.
Након тога ће Goodyear опскрбљивати Sumitomo поменутим Dunlop гумама у периоду од пет година уз минималну годишњу количину од 4,5 милиона гума.
Goodyear задржава право за кориштење Dunlop бренда за камионске гуме у Европи под лиценцом, као и за гуме за мотоцикле у Европи и Океанији.